Kisah Ustazah Maryam

 Ketika tahun 1984,1985 dan 1986 ,aku bersekolah agama petang di SRA JAIM,bangunan sama SKBB .4 orang Ustazah yang mengajar iaitu Ustazah Maryam ( GB ) ,Ustazah Aisyah ,Ustazah Khadijah dan Ustazah Zaharah .Mengikut DIARI ,Ustazah Maryam tinggal di Kampung Pulau Masjid Tanah dan aku mencarinya dan berjumpa rumahnya .Kebiasaan aku menziarahinya sekali atau dua kali setahun .Namun sejak COVID-19,sudah 3 tahun tidak menziarahinya.Kami hanya berhubung melalui Telefon bertanya khabar .Aku amat sayang Ustazah Maryam kerna beliau guru yang amat penyayang .Katanya murid SRA JAIM yang rajin menziarahinya hanya dua orang iaitu aku dan Dr Normalinda .Semoga Ustazah sihat dan dipanjangkan usia .Amin 🤲.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Abdul Razak Hj Yusuf

Kisah ABU SEMAN YUSOP

Kisah KONDO