Kisah LEGOLAND

 Tahun 2013 .Aku memandu dan terjumpa LEGOLAND JOHOR .Kami sekeluarga masuk dan melihat harga tiket .Hah ? Lantas memeriksa duit bank,duit dalam dompet dan kira semua .Masih kurang .Aku Telefon kawan yang ku Kenali sejak kanak2 bernama Fauzi Ismail yang bekerja di sebuah bank di Johor ."Tolong bank in RM500 .Urgent ." Lelaki tersebut terus bank in .Kami sekeluarga terus masuk dan merayau LEGOLAND yang amat besar ,luas dan cantik .

Setelah penat merayau ,makan minum ,kami pun keluar dengan gembira dapat masuk ke Taman Tema yang amat cantik .Esoknya aku bank in RM600 kepada Fauzi dan berkata " Fauzi ,duit RM500 itu hutang .RM100 aku belanja kau makan ".Fauzi ucapkan terima kasih dan aku amat menghargai kebaikan Fauzi .Fauzi aku kenali sejak masih kanak2 dan ketika dia sedang belajar di UTM KL ,dia pernah membawaku ke Plaza Lowyat membeli belah kerna aku tidak kenal Lowyat ketika itu .Anakku amat gembira bila berjaya masuk ke LEGOLAND yang ketika itu baru dibuka ...Terima kasih Fauzi ! 


Comments

Popular posts from this blog

Kisah Abdul Razak Hj Yusuf

Kisah ABU SEMAN YUSOP

Kisah KONDO