KISAH ARFIZALITA

 Aku kenal pen-pal ni dari Majalah LANUN keluaran bro Ujang yang aku minati sejak zaman 


beliau di Majalah GILA-GILA,UJANG DLL .


Maka kami berbalas surat ketika itu dia sedang belajau di Uitm Melaka ( Dulu ITM ) .


Kali pertama bertemu ,aku terpegun kerna gadis siswa ini cantik,berkulit putih dan suka bergurau namun 


belum sampai tahap jatuh cinta la hahahaha...


Ketika dia menyambung pelajaran di Uitm Shah Alam ,kami bertemu di sebuah Plaza .Kami 


sempat merayau Uitm dipimpinnya .


Apabila aku mahu pulang,aku berikan sebuah beg berisi novel-novel yang aku beli dan ada yang 


telah dibaca .


Pada tahun 2001 aku melayangkan kad jemputan perkahwinan namun dia tidak hadir .Myb 


sibuk dengan urusan famili .


Itulah kali terakhir kami bertemu di Shah Alam dan menurut Google ,dia masih hidup dan 


sihat buat masa ini .


Aku doakan kau Fiza ..


Terima kasih mencipta kenangan dan memori manis dalam dunia pen-pal .


Nama dia adalah GABUNGAN nama ayah dan ibunya .


Adios ................................................

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Abdul Razak Hj Yusuf

Kisah ABU SEMAN YUSOP

Kisah KONDO